), progress;}body, a, a:hover {cursor: url(
Free Mouse Cursors at www.totallyfreecursors.com
), progress;} -->

Tuesday, November 9, 2010

wanita biasa VS wanita cantik

Best Blogger Tips
Assalmualiakum

kembali lg ak ke entry ni:)...
ak sja nak kongsi dan minta pndapt korang pasal wanita cantik dan wanita biasa.
hurm,kat dunia ni ad ja perempuan cantik dan biasa..
ha, ada seorang ni
bg ak dia memang seorang yg cantik..memang diminati setiap orang..
x kira perempuan atau lelaki sekali. setiap kali dipuji mesti dia akn mprotes.. dalam konteks (merendah diri). i like her way :)
,tp ak x berapa paham. kenapa dia selalu merendahkn diri dan mngataka dirinya x cantik pun ,walhal memang cantik... dan selalu membandingkan orang yang x cantik dikatakan cantik drpadanya.
ak kurang paham ap motif sesetengah pihak berlaku sedemikian. bagi yang x cantik bila mendengar kata begitu membuatkan ia rasa macam diperli..yalah memang dia sedar x cantik kan.. perlu la dia rasa diperli..dan kaum ni mungkin rasa akn tertindas dengan wanita yang cantik...
wallahhuallam

1 comment:

akema yazid said...

penin aku baca ayat hg..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...