), progress;} body, a, a:hover {cursor: url(
Free Mouse Cursors at www.totallyfreecursors.com
), progress;} -->

Monday, January 31, 2011

RAGAM BINATANG

Best Blogger Tips
ada kala aku bleh jadi singa..takut x takut x?? huhu

kura2 pon pandai berbalut2 :)

 saya askar simpanan.. kecil bukan sekadar kecil..kecil ak cili api! 


nah kau sesumpah ! berani sangat bg aku terkejut.. 

aduh! rasa macam cita titanic la pulak... romantiknya!

wow! ~bulat nyer~

ada ciri2 mcm panda x saya ni?? 

kecomelan saya teserlah apabila saya menguap :)

i feel good   ~_~

baju kotak ku!!..apsal sempit sangat ni?? 

bila masa la pulak ak bela 3 ekor anjing ni??


I'm the best singer ..lalalalala~

macam dalam syurga la pulak, bila masok dalam periuk ni..makanan! nyum...

sedihnya bila awek cun tinggalkan ak :(

jangan sapa pun sentuh ayam golek ak ni! kalo sesiapa mencuba..nahas la nanti!

p.hijau: baju ak x seksi la mcam kau..hurmm
p.orange: ala..seksi2 pon..ak sekso nak bejalan ni ha..mcm nak tersungkur jerk! 

gajah : apa masalah kau ni nyet?? dari tadi ak tengok asik garu kepala aja ni..
monyet: xder la...ak heran..mcm mana la ko leh panjat ranting pokok ni..dan satu lagi aku stress..apasal la ranting ni x patah! aku tension~

sukanya ak! tengok .. anak harimau x baham ak pon..

yow! give me a dance please 

ow tidak! saya x bersalah 

maafkan saya..saya x sengaja nak koyakkan kertas pintu ni :)
im over excited semalam.. terlebih minum..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...